piątek, 14 lutego 2014

Keep calm and get married!

Nie, nie ja, ale bliska mi Osoba :) A co jest potrzebne na ślub? Suknia, lista gości, kwiaty... dużo rzeczy. Żeby spamiętać gdzie co się kupi, jaki tort nam smakuje, a jakiego pod żadnym pozorem nie kupować trzeba by było być jakimś...człowiekiem z wielkim mózgiem / pamiętliwym słoniem. Więc co jest potrzebne? Ślubny planer! Osobisty ślubny planer!
Jako, że ostatnio zainteresował mnie scrapbooking (właściwie do decoupage, ale przy przeglądaniu blogów, czytaniu o technikach itp. znalazłam bloga o scrapowaniu... i wciągnęło mnie) postanowiłam spróbować swoich sił tworząc notes. Powiem szczerze, że bardzo mi się podoba (przeszłej PM też :D). Niebieski, bo PM lubi niebieski i jakoś tak ładnie mi pasowało :)
Do pierwszego scrapowania nie wyposażałam się we wszystkie fachowe narzędzia. Użyłam tego, co miałam pod ręką - farb akrylowych (+ werniks błyszczący), nieużywanego kołonotatnika, serduszek i drukarki.










Pozdrawiam,

Em

8 komentarzy:

  1. Piękne, mam pytanie kto robił tło do bloga?
    http://mojmalywielki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tło zrobiłam ja za pomocą desenia do Gimp'a.
      P.S. Na przyszłość proszę o nie reklamowanie się :)

      Usuń
  2. Piękny! Prze-piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Just perfect!!!! You should sell them!

    OdpowiedzUsuń