wtorek, 13 maja 2014

Głosowanie na najlepszy wyrób z lat 2012-2014

Mamy ponad 20 000 wejść! Z tej racji szykuję jedną niespodziankę, oprócz tego chciałam zorganizować "plebiscyt" na najlepszy wyrób z lat 2012-2014. Swoich kandydatów wpisujemy w komentarzach. Ilość propozycji jest dowolna. To, co wygra, będzie czymś, co wygrało :D
W najbliższej przyszłości wstawię w jeże. Muszę jeszcze im uszyć ubranka, bo nagim jeżom mówimy stanowcze NIE :D
Mam w planach porządnie zabrać się za to "odkurzanie" bloga, ponieważ 20 000 to już jest coś (no może dla mnie... inni mają tyle dziennie ;D). Poodnawiam zdjęcia, uporządkuję galerię i chyba tyle (jeśli macie jeszcze jakiś pomysł poinformujcie mnie mailowo lub poprzez komentarz).
Mam nadzieję, że ilość wejść będzie wciąż rosła w coraz większym tempie (A co tam! Trzeba sobie postawić jakiś cel!) i za niedługo staniemy się sławni.
Pozdrawiam,
Em

10 komentarzy: