piątek, 7 sierpnia 2015

Koktajl jagodowo-bananowy

Jeszcze większe upały nadchodzą, a w taką pogodę przecież chyba nikt nie ma zamiaru gotować, ani jeść niczego ciepłego.
Wczoraj przeprowadziłam pewien eksperyment - poczytałam przepisy na koktajle owocowe i połączyłam kilka gotowych razem z moją inwencją twórczą. Wyszło coś baaardzo smacznego!





Składniki (na 4 sycące koktajle):
  • 3 średnie banany,
  • 8 dużych łyżek jagód,e, 
  • 3 łyżeczki soku malinowego,
  • 220 ml jogurtu naturalnego,
  • 4 kostki lodu,
  • trochę jagód do ozdobienia,
  • ew. liście mięty.

Sposób przygotowania:
  1. Owoce, jogurt naturalny oraz sok malinowy zblendować na gładką lub prawie gładką masę.
  2. Wstawić do lodówki na 10-15 min.
  3. Przelać do kubeczków, przysypać jagodami, dodać lodu, można położyć liść mięty.
  4. Gotowe!

1 komentarz:

  1. Taki koktajl jest mega pyszny :)

    Zapraszam do mnie - fitness i kuchnia :)
    bez-wymowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń