sobota, 21 września 2013

Komin - moje "zaprawy drutowe"

Wybaczcie, że ostatnio tak rzadko piszę ale jestem chora, trzeba się uczyć i... dużo tego więc nie będę wszystkiego wymieniać.
Znalazłam za to wspaniałe zajęcie do oglądania telewizji, śniadania i wszystkich zajęć, które przynajmniej częściowo "dają wolne ręce". Robię na drutach, to moje 3 lub 4 podejście ale teraz robię to na prawdę! Za każdym razem robiłam szalik, teraz robię malinowy komin, pasujący do moich nowych malinowych butów. Jestem na etapie kończenia 1 motka... (mam jeszcze 1 ale to raczej za mało...). Jak na razie jestem z siebie dość zadowolona, bo jak na to, że to moja pierwsza "poważna" robótka druciana idzie mi raczej dobrze.


Pozdrawiam,
Emily

3 komentarze:

  1. Lawa - modelka :)

    Czy zrobisz kiedyś tutorial dotyczący owijek? :3 (co prawda jestem zerem jeśli chodzi o szycie, ale spróbować nie zaszkodzi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, bardzo dobra!
      A mogę... tylko mają być o tych dla pieska czy konia? Oj tam... owijki są akurat bardzo proste!

      Usuń
    2. Dla konia ^^

      Usuń