poniedziałek, 9 września 2013

Kilka zmian

Cześć wszystkim!
Wybaczcie, że w końcu nie wstawiłam wszystkich tych rzeczy, które obiecałam wstawić... Niestety rozpoczął się wrzesień i musiałam się przygotowywać do... września ;)
Teraz na prawdę obiecuję pokazać Wam torebkę, piórnik i całą resztę gromady!
Zapewne zauważyliście, że blog nieco (no, może nie nieco tylko bardzo) zmienił wygląd. Postanowiłam go dostosować do wszystkich gustów ale nie zawahałam się dodać mojego ukochanego koloru - malinowego. Postaram się go teraz prowadzić w dwóch językach - Polskim i Angielskim, żeby ułatwić również zagranicznym gościom jego czytanie. Mam nadzieję, że nikomu nie będzie to przeszkadzać. Zauważyliście pewnie też fakt, że nagłówek się zmienił, przedstawiam Wam moje nowe logo, które będzie się znajdować również na fachowych metkach (które kiedyś zamówię) oraz wizytówkach!

Pozdrawiam i życzę miłego (nie wiem, czy on może być miły) września,
Emily
PS Ajajaj... właśnie się zorientowałam, że scalając galerie skasowałam część komentarzy... no trudno. Może je tam wstawię, bo mam jakiś spis gdzieś na bloggerze.

12 komentarzy:

  1. niby wygląd dobry, ale czcionka Impact na małych literach się rozmazuje, a utrudnia to czytanie :/

    ~~milenaj55

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w których miejscach Ci się rozmazuje? Mi i kilku pytanych przeze mnie osobom się nic nie rozmazuje.
      Może masz pomniejszoną lub powiększoną "oglądalność" w przeglądarce? Albo coś nie tak z monitorem?
      Tuscany.

      Usuń
    2. wtedy, gdy czcionka jest pogrubiona

      Usuń
    3. Ale gdzie to jest? Ja nie widzę miejsc, w których czcionka jest pomniejszona i pogrubiona zarazem :/

      Usuń
    4. Np. tam gdzie nicki, pozdrowienia i ten podpis

      Usuń
    5. Spróbuję coś z tym zrobić ale nic nie obiecuję. Możesz jeszcze (dla pewności, żebym nie zmieniła tego, co dobre) pokazać screena?

      Usuń
  2. Pisz częściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz niestety mam też inne obowiązki. W wakacje był luz i miałam full czasu dla siebie a teraz nauka mnie otacza ze wszystkich stron...

      Usuń
    2. Co prawda to prawda

      Usuń
  3. Nom zgodzę się, że czcionka trochę mało wyraźna momentami, niektóre zdania się zlewają o:
    Ale to też może temu, że nie mamy zainstalowanej czcionki, którą użyłaś na tej stronie lub nie wiem xP
    No żeby nie mieszać wstawię screena jak to u mnie wygląda:
    http://imageshack.us/a/img708/7361/bdxa.png

    A oprawa graficzna jest świetna :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasny gwint! A u mnie jest wszystko OK. Się zmieni na Ariala, są praktycznie rzecz biorąc identyczne z Impactem, a powinno wyglądać w porządku.
      Dziękować!

      Usuń
    2. No problema Seniorita, teraz wszystko pięknie i przejrzyście :3

      Usuń