sobota, 29 listopada 2014

Świąteczna muszka / kokardka dla psa

Święta zbliżają się wielkimi krokami, więc postanowiłam zrobić Lavie "ulepszony" model muszki. Taki, żeby łatwo się go zakładało, był wszechstronny i przede wszystkim - ładny. Chyba mi się udało, bo powstała muszka 2 w 1 - albo zielona krata z czerwonym tłem, albo klasyczny czerwony. Zakłada się prosto - na gumkę. Wszystko się elegancko trzyma, wygodnie zakłada i zdejmuje.
Wygląda bardzo świątecznie, więc Lava wystąpi tak na Wigilii
Powstała w niedługim czasie, więc rozważam wykonanie kilku na sprzedaż. Czy znaleźliby się jacyś chętni? Cena do uzgodnienia :) Na pewno nie więcej, niż 30 zł.






Pozdrawiam,
Em
PS Jak się podoba nowy nagłówek i kolorystyka bloga?

6 komentarzy:

  1. Śliczna! Ja jestem zainteresowana kupnem 💛. Jakoś się zgadamy ;). Napisz do mnie na poczte pewnadziewczyna46@gmail.com .

    Ps. Czekam na odpowiedź.

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa szata bloga - bardzo nadobna! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczze! A Lawa zapozuje do zdjęcia w galowym stroju?

    P.S. Nowa szata bloga bardzo przyjemna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzisiaj zrobię jej zdjęcia pod choinką, żeby był klimacik!

      Usuń