niedziela, 23 czerwca 2013

Jaką zabawę urządzić na blogu?

Tak mnie coś ostatnio naszło, żeby urządzić tu jakąś zabawę. Co Wy na to? Mam kilka pomysłów, na które możecie zagłosować.

Opisy zabaw:
1. Każdy chętny mógłby wybrać jakiś swój wyrób, którym chce się pochwalić, następnie wysłalibyście do mnie  lub umieścili w komentarzach zdjęcie owego wyrobu. Potem wstawiłabym je na bloga, aby każdy mógł poprzyglądać się pracom!
2. Każdy chętny mógłby narysować naszego ulubieńca - Machu-Picchu. Technika dowolna - można malować, rysować, szkicować, rysować w komputerze itp. Następnie wysłalibyście do mnie zdjęcia prac. Wszystkie wstawiłabym na bloga.
3. Każdy chętny mógłby napisać opowiadanie o przygodach Machu-Picchu. Tak jak w poprzednich konkursach - wysyłacie do mnie opowiadanie na maila (tym razem już nie można by było umieszczać w komentarzach). Potem wstawiałabym opowiadania i wreszcie poznalibyśmy przygody Machu-Picchu!
4. Masz jeszcze jakiś pomysł? Opisz go w komentarzu lub zagłosuj na inny pomysł podając dokładną datę i login autora (też w komentarzu).
Można głosować na więcej niż 1 opcję.
Ankieta umarła po dwóch latach. No cóż, bywa :)

 Pozdrawiam,
Emily

1 komentarz:

  1. a może każdy wybrałby taką opcję, która by mu najbardziej odpowiadała? ja na przykład nie jestem ani producentem, ani opisantem, a nawet z narysowaniem mogę mieć problem, ale baaaardzo chętnie zobaczyłabym opisy opisantów, wyroby twórców i portreciki machu-picchu tych, którzy lubią rysować! ale, żeby nie było, że się nie staram, to mogę spróbować strzelić jakiś poemacik o naszym maleńkim bohaterze. może tak być?

    OdpowiedzUsuń