piątek, 21 czerwca 2013

Kilka spraw

Cześć! Ostatnio zaczęłam się zajmować blogiem, bo wakacje się zbliżają i znów przyszło duuużo chęci na robienie... wszystkiego!
Chcę wstawić instrukcję wykonania torby. Pewna osoba (Magda Mini) poprosiła mnie również o instrukcję wykonania obroży dla psa! Tak więc będę mieć sporo roboty ;-), ale co tam!. Lubię to :3
Jestem też już blisko wykonania pomarańczowego piórnika (patrzę na piórniki, instrukcje wykonania i do mej głowy) oraz myszy w sukience/spodniach (takiej jak ta, tyle, że moja będzie z frotte, a sukienkę będzie miała w kwiatki).
Planuję również zorganizować konkurs plastyczny. Polegałby na narysowania dowolną techniką Machu-Picchu. Czy chcielibyście wziąć udział w takim konkursie? A może macie inny pomysł? Piszcie w komentarzach i na maila.

Pozdrawiam letnio,
Emily
PS Czy chcielibyście zobaczyć letnią sesję zdjęciową Machu-Picchu? (jeszcze się nie odbyła)
PSS Czy chcielibyście, aby wygląd bloga był bardziej letni?

6 komentarzy:

  1. W sumie to jest lato, więc i blog może być letni

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na konkurs jest fajny :) Ja chętnie bym wzięła udział w konkursie szydełkowym, bo ostatnio tylko tym się zajmuję, a można zrobić z kordonka mnóstwo, ciekawych rzeczy : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... dzięki za podsunięcie pomysłu. Jednak nie wiem, czy każdy umie i ma czas coś wyszydełkować.

      Usuń
    2. To może pokazałabyś jak wykonać maskotkę taką jak Machu-Picchu, a konkurs polegałby na najładniejszym wykonaniu ?

      Jakbyś chciała poznać parę innych moich pomysłów to mój nick to Kayri (byłyśmy kiedyś razem w hodowli ;)

      Usuń
    3. Hmm... w sumie to nie wiem bo ją robiłam według instrukcji z bloga stwory.blogspot.com, nawet chciałam napisać, że stamtąd ale skleroza mnie dopadła! Ale dopiszę teraz...
      Na konkurs mam już chyba pomysł - każdy kto by chciał, mógłby wysłać zdjęcie jakiejś rzeczy swojego autorstwa i potem bym je wstawiła, żeby każdy mógł pooglądać inne dzieła. Konkurs to by to do końca nie był ale nie chodzi mi o zwycięstwa i przegrane.

      O! Pamiętam Cię.

      Usuń
  3. To by było świetne :D

    Hehe xd

    OdpowiedzUsuń