środa, 1 stycznia 2014

Urodziny bloga!

Pomyślności w nowym roku!!!
Zdjęcie zrobione dosłownie chwilę temu. Wysłane dzięki mojemu nowemu (już nie tak bardzo... ma miesiąc prawie!) aparatowi. Zrobione z okna domu (nie tego z obrazka!).


Druga sprawa! Dzisiaj pierwsze urodziny bloga! Dokładnie rok temu napisałam pierwszego posta! Całą noc robiłam pierwsze (już nieużywane) logo!
Przez ten rok miałam kilka takich momentów, w których stwierdzałam, że nie ma sensu dalej pisać, bo nie ma czytelników, bo to, bo tamto. Jednak potem myślałam, że nie, nie mogę tak, może jest ktoś, kto wchodzi czasem... Tym oto sposobem zostałam. Nie wiem, czy jest wśród nas ktoś, kto od początku śledził moje poczynania... ale mniejsza z tym. Ważne, że jesteście tu i teraz razem ze mną.
Jeszcze raz pomyślności!!!
Stywestrowo życzy,
Em z Piccolo w ręku i resztą rodzinki w pokoju :)

5 komentarzy:

  1. Oczywiście, że jest ktoś taki kto śledzi Twojego bloga i to na przykład JA! :3
    Choć nie często mój komentarz tu zagości to wiedz, że moje oczy tu patrzą x3

    I fajna ta fajerwerka *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu jestem prawie od początku, ale mam opory przed pisaniem komentarzy. No ale pod tym wpisem moje opory padły… Jak tak, to idę na całość: Twoja nieustająca kreatywność, wytrwałość i pracowitość sprawiły, że w zeszłym roku udało mi się skończyć coś, na co bez Ciebie bym się nie zdobyła. Więc… bardzo dziękuję, Em-Toskanio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wierność. Ja też czasem mam opór komentarzowy... czasem go przełamuję, czasem nie :)
      Dziękuję bardzo, bardzo M O C N O, nie sądziłam, że jestem dla kogoś kimś... kimś takim.

      Usuń
  3. ależ Em, twoje wpisy są ekstra, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń