niedziela, 23 marca 2014

Wiosenny design bloga

Od kilku dni mamy wiosnę, a ja od stycznia w wolnych chwilach szykuję nowy design na bloga. Jak już zrobiłam wszystko tak, jak mi się podoba, to zrobiła się i wiosna :) Zmieniłam kilka kolorów na zielono-podobne i wyszło wiosennie.
Mam nadzieję, że wszystkim się podoba. Jeśli zauważycie jakieś błędy, lub coś będzie nieczytelne piszcie w komentarzach (jeśli opisujecie problem to poproszę i o Print Screeny - to ułatwi rozwiązanie).
Teraz widzicie bloga tak, ale kto wie, czy za jakiś czas nie będzie wyglądać
inaczej. Wtedy na pewno przyda się ten Screen, jeśli ktoś polubi
obecny wygląd.
Pozdrawiam wiosennie,
Em

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny ten nowy wiosenny blog, taaki super zielony!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog👍👍👍👍👍

    OdpowiedzUsuń