środa, 8 października 2014

Organizer do pobrania - DIY!

Tadam! Na facebooku już od dawna piszę i piszę... wstawiłam nawet słabej jakości plik :D Teraz musiałam jeszcze wszystko przerobić na tak zwanego "wektora", żeby jakość była dobra w każdym (!) rozmiarze! Tak, żeby każdy czepialski, np. ja, był zadowolony.
Każdą ze stron wystarczy wydrukować odpowiednią ilość razy - np. jeśli chcemy mieć organizer na miesiąc drukujemy sobie 15 (strona zawiera dwie połówki, jak teraz myślę, to mogłam podzielić... ale raczej organizera A4 nikt nie potrzebuje, a jeśli potrzebuje to można drukować na A3 w drukarni i pociąć, ewentualnie ładnie mnie poprosić to "potnę" pliki na pół) razy daną kartkę (polecam dwustronnie, żeby było fachowo) i tym oto sposobem zużywając 8 kartek mamy organizer na miesiąc.
Można sobie dowolnie taki organizer skonfigurować do wyboru są:
  • strona organizujaca dzień of course,
  • plan miesiąca,
  • lista zakupów,
  • lista rzeczy do zrobienia, popularne "to do" (dzięki M :*).
W planach mam jeszcze dorobić plan roku (wszystkie miesiące można sobie zaplanować naprzód!). Jeszcze jakieś propozycje na strony z do organizera? Mogę je w dowolnej chwili dorobić, zawsze znajdę czas na Czytelników!
Dodatkowo do wyboru jest 6 okładek w paski, ileż to się namyślałam, żeby je zrobić w nowym programie i 5 okładek w zygzaki.
Marcie, która wie, ale nie wie, że to do Niej oficjalnie już mówię - nie drukuj dla siebie, tylko napisz mi jaką chcesz okładkę i ilość czasu i czekaj!!!






Pozdrawiam i życzę miłego używania!
Em

3 komentarze:

  1. You are so cool! I do not believe I've read a single
    thing like this before. So great to discover somebody with some unique thoughts on this subject.
    Really.. thank you for starting this up. This website is one thing that's
    needed on the internet, someone with a little originality!


    Here is my web-site ... antiikin kreikka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już sobie wydrukowałam i zbindowałam! I wszyscy mi zazdroszczą:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D To bardzo miło, w razie możliwości proszę o reklamę!

      Usuń