poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Kosmetyczka?

Cześć wszystkim!
Zaraz dodam zdjęcie toreb dla psa... ale mam Wam do pokazania coś jeszcze...


Uszyłam kosmetyczkę... taką, małą, podręczną... pomieści ona całkiem sporo różnych przydatnych w mieście drobiazgów... Oryginalnie miała być ona na wyjazdy itp. ale nie dość, że wyszła za mała ;-) to jeszcze za ładna, żeby korzystać z niej tylko kilka razy do roku xD
Uszyłam w ostatnim czasie sporo rzeczy, sporo mam w planach i sporo jest w trakcie tworzenia więc możecie się w najbliższym czasie spodziewać wielu rzeczy... No, może nie w najbliższym, bo w piątek wyjeżdżam... ale a nóż będę jechać za autobusem z Wi-Fi xD
I żeby nie było... obiecałam kiedyś, że zrobię instrukcję wykonania obroży... I owszem, zrobię ją! Tyle, że prawdopodobnie niestety nie będzie ona zawierała zdjęć, ponieważ Lava ma już dość spory zasób obrożo podobnych gadżetów...



Pozdrawiam wakacyjnie,
Emily
PS Jak zapewne niektórzy z Was zauważyli pod licznikiem wejść był licznik osób online oraz rekord osób online. Usunęłam stary licznik i dodałam nowy (taki czerwony coś z boku), który nas "śledzi" po całym blogu, jedzie wraz z nami w dół i w dół (lub w górę i w górę :))...

9 komentarzy:

  1. Cuudo <333 Ja chcę taką :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, masz *daje*. Ja zrobię sobie nową <3

      Usuń
    2. Ale serio, sprzedaj mi ją, a sobie zrób nową :c
      Ile chcesz? Licytacja? XDD

      Usuń
    3. Nie dam! Jest bardzo miła i pilnuje moich mulin!

      Usuń
  2. Jak robisz tą pieczątkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się nauczyłam i zrobiłam... ale ona już nieaktualna, bo nieczytelna...

      Usuń
  3. Bardzo ładna :) Jaki materiał jest w środku ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki błękitny... pojęcia nie mam co to, bo skleroza mnie dopadła!

      Usuń