piątek, 9 sierpnia 2013

Nasza zapomniana zabawa

Na początku wakacji ogłosiłam zabawę... ale zgłosiła się tylko jedna osoba - Kayri (której bardzo dziękuję!).
Kayri postanowiła wystąpić z... *tamtaradam* Meduzą Elżbietą - zdrobniale Elżunią (jeśli coś namieszałam to mnie popraw ;-))

Zdjęcie autorstwa Kayri
Komentarz Kayri: Wiem, zdjęcie wygląda jakby było
robione tosterem.
Znaczy tło wyszło super ale Elżunia taka niewyraźna ;/
Pewnie chora...

Pozdrawiam,
Emily
PS Jak już wcześniej wspominałam wyjeżdżam dzisiaj na 2 tygodnie, więc niestety ale nie będę mogła pisać, chyba, że znajdę Wi-Fi, działający telefon/komputer i uda mi się jakąś rzecz zrobić ;-)

2 komentarze:

  1. Toskaniu, dlaczego cię nie ma? Tęsknię za twymi postami :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hłe, hłe. Właśnie wróciłam ma droga. Powód podałam w P.S.-ie ;)

      Usuń