sobota, 3 sierpnia 2013

Torba/by dla psa

Każdy wie, że czasem trzeba pójść na zakupy nieprawdaż? No a jeśli brakuje bułek na śniadanie można przy okazji zabrać psa na spacer. Więc... dlaczego ja mam nieść zakupy?! Przecież może zrobić to pies ;-)
Właśnie dla tego uszyłam Lavie torbę... a właściwie torby, bo są dwie - po prawej i lewej stronie psa. Specjalnie to jej nie przeszkadza... biega, skacze i robi wszystko co lubi...
Tak więc ten... zaraz dodam i zdjęcie ;-) Muszę tylko zmusić Lavę do współpracy w robieniu zdjęcia... Może to chwilę potrwać! (O! Po 2 dniach się udało :D)





Pozdrawiam,
Emily

2 komentarze:

  1. Super pomysł !
    Kiedy będzie można kupować twoje arcydzieła ?
    Kiedy zaczniesz to napisz na hwr. mój login to Dream.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Aaaeee... zapewne jak mi się zacznie chcieć je robić na większą skalę... ale mam już w planach sprzedaż kilku obrazów!
      Wybacz, że tak późno odpisałam ale zapomniałam zrobić to wcześniej :3

      Usuń