czwartek, 21 sierpnia 2014

Darmowe tapety w kropki / Free backgrounds

Ponieważ pod ostatnim postem z tapetami w paski zostałam poproszona o tapety w kropki zrobiłam tapety w kropki. Mam nadzieję, że Osoba, która mnie o mnie prosiła będzie usatysfakcjonowana.
Dla wygody wklejam samą tapetę na tablet, nie robię zrzutu ekranowego. Mam nadzieję, że się nie obrazicie, ale było więcej roboty z tymi zrzutami ;)
Aby pobrać tapetę należy kliknąć na obrazek, który ją prezentuje. Następnie należy kliknąć strzałkę w dół.



Pozdrawiam,
Em

4 komentarze:

  1. Dziękuję. Bardzo mi się podobają :)
    PS Codziennie odwiedzam twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. supcio blog, oby tak dalej !
    odkryłam go z bloga roku, od teraz będzie wpisany na moją listę blogów stale odwiedzanych! :-D

    OdpowiedzUsuń