czwartek, 28 sierpnia 2014

Plecak

Od uszycia poprzedniego plecaka minęło już ponad pół roku. Cały czas chodziło za mną uszycie kolejnego, tym razem granatowego. Problem polegał na braku materiałów... Będąc w górach wybrałam się do hurtowni i kupiłam sporo naprawdę ładnych tkanin (w sumie chyba ok. 6 metrów...). Gdy znalazłam się w domu od razu zaczęłam szyć - w kolejce po plecaku była jeszcze kosmetyczka i torba.
Ciekawostką jest fakt, że tym razem za nabicie nitów i przedziurkowanie paska dla siostry zapłaciłam 15 zł, ostatnio za samo nabicie nitów dałam 18. Może stawka letnia jest niższa niż zimowa? :)





Pozdrawiam i życzę miłej resztki wakacji!
Em
PS Chciałam bardzo podziękować Paniom z pasmanterii BOCIAN - za wytrwałość, cierpliwość i fakt, że jeszcze nie uciekają na mój widok :) 

5 komentarzy:

  1. Jest przepiękny! Czy szyjesz również na zamówienie? Bo chętnie bym taki kupiła, naprawdę cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Poproszę o wiadomość na maila - wtedy coś ustalimy ;)

      Usuń
  2. CUDNYYY naprawdę jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko ale masz talent! Genialny ^^

    OdpowiedzUsuń