wtorek, 12 sierpnia 2014

Darmowe tapety w paski / Free backgrounds

Bardzo lubię wszystko co w paski już od dawna, ale nie miałam jeszcze żadnej pasiastej tapety, która by mi w 100% odpowiadała! W związku z tym siadłam ostatnio przed komputerem i zaczęłam "robić" paski.
Starałam się wybrać w miarę uniwersalny rozmiar - dla mojego tabletu (7") jest idealna, więc dla mniejszych urządzeń będzie dobry, a jeśli jest wśród nas osoba używająca większego urządzenia i chciałaby posiadać taką tapetę to niech krzyczy!
W najbliższym czasie zrobię podobne również na komputer. Mam też pomysł na kilka innych wzorów, więc po powrocie z gór (lub jeszcze w górach /o ile udało mi się zabrać komputer - post piszę przed wyjazdem i w tej chwili nie wiem, czy uda mi się spakować komputer/) zrobię kolejne. Jeśli macie jakieś pomysły śmiało piszcie w komentarzach, a postaram się spełnić Wasze życzenia.
Aby pobrać wybraną tapetę należy kliknąć w obrazek, który ją przedstawia. Następnie trzeba kliknąć strzałkę w dół.
 





Pozdrawiam,
Em

2 komentarze:

  1. Mogła byś zrobić tapetę w kropki ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą dostępne w jednym z kolejnych postów ;)

      Usuń