czwartek, 12 marca 2015

Piesek w słoniki

Jedna z niewielu zapowiedzi, jakie udało mi się spełnić tak szybko. To chyba pewien postęp i powinnam być z siebie dumna!
Słonio-materiał przyszedł pod koniec lutego, ale byłam chora i nie miałam ani ochoty (gorączka jest, to i kocyk musi być, a jak kocyk, to i książka), ani warunków (maszyny do łóżka nie zapakuję). W związku z tym poczekał sobie grzecznie przez dwa tygodnie i oto jest, długo wyczekiwana przeze mnie, moją Rodzinkę i może Was oraz Lavę? Kto wie?!
Przy okazji szycia zrobiłam nowe zdjęcia do tutorialu, bo jednak białe tło pomaga się skupić. Może jest ich mniej, ale sądzę, że nowy opis będzie lepszy.
Wracając do samej obroży. Lava wygląda w niej moim zdaniem przesłodko. Jest też raczej wygodniejsza od dotychczasowych, bo mimo tego, że ma 2 mm mniej szerokości, to jest podszyta grubym polarem, dzięki czemu jest bardzo miękka. Sama chciałabym taką mieć! Jak zwykle próbowałam zniwelować długość zapasu do regulacji... Robię to po trochu, więc pewnie dopiero za jakieś 20 obróżek będzie to długość nie przekraczająca 10 cm. Poprzednio było ich 25, teraz jest jakieś 15-20. Ale w sumie dzięki temu mogę ją wydłużyć tak, żeby mogła służyć jako pasek dla mnie!


Ach to zalotne spojrzenie!

Pozdrawiam,
Em

10 komentarzy:

  1. Obroża wyszła ci śliczna. Wprost nie mogę się napatrzeć, na początku wydawało mi się, że materiał w słoniki nie będzie współgrał z kolorem sierści Lavy, ale myliłam się. Całość daje niesamowity efekt.
    Widzę, że zmieniłaś trochę nagłówek :). Bardzo mi się podoba!

    H&F

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Też się na początku wahałam, ale przyłożyłam zdjęcia do sierści i poczułam do tego zestawienia wielką miłość :D
      Dzięki. Poprzedni mniej pasował do obecnego layoutu.

      Usuń
  2. Śliczna obróżka! pasowałaby mojemu rudzielcowi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie spróbuj uszyć podobną :) Tutorial jest na blogu, a szycie obroży to naprawdę fajna zabawa, która daje dużo satysfakcji!
      Materiał w słoniki znajdziesz na allegro.

      Usuń
  3. Em uwielbiam cie i zazdroszcze ci talentu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego, na prawdę... To nałóg, a nałogów nie powinno się zazdrościć ;)

      Usuń
  4. Piesek w słoniki - podoba mi się ten wiosenny trend! Em, niedługo zostaniesz dyktatorką psiej mody. Lava coraz piękniej pozzuje:) (z pewnością nie mogła się doczekać słoników, bo, jak to kobieta, lubi nowe ubrania). Przy okazji - zdjęcia mają jest bardzo dobrze dobrane tło, dzięki czemu Lava integruje się z naturą, a słoniki są w pełni wyeksponowane kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :)
      Musimy jeszcze dużo poćwiczyć z pozowaniem, ale na pewno wtedy, kiedy będzie i nerka w słoniki będzie łatwiej, bo będę mieć chrupki pod ręką.
      A za zdjęcio-komplementy dziękuję ogromnie!!!

      Usuń