sobota, 11 kwietnia 2015

Nerka w słoniki

Teraz już spokojnie mogę wstawić tą nerkę bez obaw, że zasłonie bloga!
Bardzo dobrze się spisuje, chociaż chyba ponownie nie wycelowałam z kółkiem do zapinania smyczy - z drugiej strony może to dobrze, bo dzięki temu przy kucaniu do robienia zdjęć nie zahaczam nogami! Trzeba szukać plusów :) Wydaje mi się, że połączenie Lava w słoniki + ja w słoniki wygląda ciekawie i od razu widać, że zestaw jest handmade. Pewną wadą jest fakt, że gdy założę do tego aparat z ozdobnym paskiem zaczynam czuć się jak choinka... ale to nic chyba!


Mam już gotową instrukcję na wykonanie tyczek slalomowych i wstawiłam na YouTube filmik instruktażowy - jak nauczyć psa wykonywać slalom agility! O tym napiszę osobny post, ale filmik wstawię już teraz :) Mam nadzieję, że się spodoba i przyda, nerka pomogła w nagrywaniu!



Pozdrawiam,
Em

2 komentarze: