wtorek, 8 lipca 2014

Czaprak & owijki & naczółek & tunel na popręg w akcji

Bardzo przyjemnie spędziłam zeszły tydzień - codziennie odwiedzałam stajnię i byłam w niej cały dzień (niezależnie od pogody) zajmując się końmi. Udało mi się również wypróbować mój nowy zestaw. Okazało się, że owijki przez to, że są nieco krótsze niż normalnie powinny mieć gdzie indziej rzepy, ale stwierdziłam, że będę oryginalna i użyję guzików. Niestety potem już nie miałam okazji jeździć w swoim zestawie - był narażony na śmiertelne ubłocenie, w związku z czym nie mam zdjęć owijek z guzikami.


Miłych wakacji!
Em

2 komentarze:

  1. Cześć Emilko!
    Mam dostęp do neta, więc postanowiłam odwiedzić twojego bloga. Widzę, że aktywnie zabrałaś się za pisanie postów ;). Czekam na kolejne z twoimi pięknymi rękodziełami.

    Pozdrawiam
    Hania

    Ps. Zostawiam ci link do mego bloga : jaimojaspanielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw Emilciu!
    Czekam na więcej postów!

    Majka
    labdora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń