środa, 16 lipca 2014

Pokrowiec na telefon

Tak, to już kolejny pokrowiec. Tym razem "męski" - czarny sztruks i szare, zamszowe wnętrze czyszczące ekran :D Szczerze mówiąc sama chciałabym taki mieć... lubię sztruks i zamsz.
Od wczoraj jestem na Mazurach, lecz dzięki Domowi za Końcem Świata mam co robić - zgłosiłam się jako testerka wzoru na niedźwiedzia:) Przy moim poziomie (chociaż lepiej byłoby to określić brakiem poziomu) umiejętności może być ciężko, ale takiego wzoru na miśka szukałam i nie poddam się, bo MUSZĘ TAKIEGO MIEĆ + nie pojechała ze mną maszyna do szycia, ani farby i płótno, więc nie ma co zrobić z łapkami :(






Pozdrawiam,
Em
PS Nie odpisuje na komentarze - ten post pojawił się tu sam (mam taką nadzieję przynajmniej, bo Internet się tu strasznie wlecze i sprawdzenie, czy post się pojawił graniczy z cudem).

1 komentarz:

  1. Właściciel pokrowca bardzo, ale to bardzo dziékuje za tenże, mòj telefonik bardzo go luvu

    OdpowiedzUsuń