środa, 27 listopada 2013

WIELKIE dzięki

Wczoraj o 11.56 osiągnęliśmy moja magiczne 12 000! W związku z tym chcę Wam OGROMNIE podziękować! Ja bałam się, że nie uda się do końca roku, a udało się - ponad miesiąc przed! Bez Was nie to by się nie udało! Jesteście WIELCY! Mam zrobione milion zdjęć siedziałam i siedziałam widziałam 11 998, potem 11 999 i magiczne 12 000!


I teraz ważne pytanie... Na co chcecie tutorial? Może być on na  okładkę na notes lub obrożę w stylu poprzednich szelek (zależy czy sama obroża będzie się ładnie prezentować ;) Jeszcze pomyślę, Wy możecie zaproponować coś od siebie, a ja zobaczę co da się zrobić ;)
Dziękuję,
Em

14 komentarzy:

  1. Ja bym chętnie chciala zobaczyc tutorial na obroże lub szelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja uważam, że nie ma co się ograniczać, prosimy o obydwa tutoriale, a co? należy się chyba nam?? :-)) Oczywiście nie muszą być obydwa jednocześnie. A w ogóle to gratulacje z okazji 12000!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze! W końcu zrobiliście ponad 3 000 wejść w miesiąc...

      Usuń
  3. Gratuluję! ;)
    Ja najchętniej bym zobaczyła tutorial z okładkę na notes i z owijaki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucę na okładkę na 1000% tylko wstanę z łóżka i jakąś uszyję. A o jakie "z owijaki" chodzi? Czy przypadkiem nie o owijki dla qnia?

      Usuń
  4. Ja chętnie chciałabym aby był tutorial na obrożę i szelki :-D Niedługo kupujemy Golden Retriever'a i bardzo chciałabym nauczyć się robić te twoje genialne szelki! :3
    Ps. Uwielbiam twój blog :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, to dodam na kolejne rzeczy... obrożę, szelki i okładkę. Muszę tylko wyzdrowieć, bo aktualnie leżę w łóżku pod stertą kocyków i popijam herbatką...

      Usuń
  5. Bardzo też mi się spodobał post w którym zrobiłaś czaprak i owijki dla konia. Mam swojego konia i czasem jakieś rzeczy dla niego poszyję. Chciałam z rodzicami (którzy mają taką pasję jak ja) założyć sklep internetowy wyrobów ręcznych dla koni. Narazie robię rzeczy takie jak: haltery, uwiązy itp. Chciałabym się dowiedzieć jakich materiałów i gąpki użyłaś do uszycia tego czapraka. Słyszłam, że musi być specjalny materiał, aby czaprak nie zniszczył się w praniu. Była bym śmiertelnie wdzięczna! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Jeśli chodzi o materiały to i do wierzchu i do spodu użyłam alcantary, ale jest ona trochę droga ;/ Następnym razem chcę spróbować z płótnem albo bawełną. A gąbka... kupiłam w sklepie tapicerskim (chyba). Zwykła (niestety majtkowo-różowa) grubość 1 cm.

      Usuń
  6. oj, chora jesteś? no to zdrowia życzymy, i gratulacje z okazji 12000 wejść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety... już mi troszkę lepiej ale dalej jest źle ;(
      Dzięki!

      Usuń
  7. Yeeey! :3

    No ja bym chętnie zobaczyła tut na okładeczkę notesu :P Zawsze obklejałam wszelkie zniszczone okładki notesów papierem przylepnym i jakoś to zdobiłam wypukłymi kwiatuszkami, ale jeszcze nigdy nie przyszło mi na myśl żeby uszyć, przynajmniej taką okładkę da się później wyczyścić xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, milutko... a o praniu w sumie nie pomyślałam... ale racja!

      Usuń