wtorek, 3 lutego 2015

Blog Roku 2014

Dzisiaj zaczyna się głosowanie na bloga roku 2014. Startuję w kategorii Blogi nastolatków. Być może jest to nieco szokujące, ale taka jest prawda. Wszystko to, co prezentuję na blogu jest efektem tylko i wyłącznie mojej pracy. Lubię, gdy ktoś docenia to, co robię, lubię się tym dzielić. Właśnie dlatego założyłam bloga.
Teraz chciałam prosić Was o pomoc, tak jak rok temu, gdy chciałam mieć 12 000 wejść. Wtedy się udało, nawet z nadmiarem. Tym razem pragnę czegoś więcej. Czegoś, co niestety wymaga wydania pieniędzy. Głosowanie na bloga roku odbywa się drogą SMSową. Cały dochód zostanie przekazany na fundację Dzieci Niczyje. Koszt SMSa to 1,23. Wiadomość o treści D11575 należy wysłać na numer 7122.
Można oddać tylko jeden głos. Czas mamy do 10 lutego (12:00).

Będę wdzięczna za rozpopularyzowanie banneru :)

Dla osób lubiących wygodę :) Stopka do maila/małe wygodne coś

Pozdrawiam i proszę o głosy,
Em

4 komentarze:

  1. juz zagłosowałem !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też! Ja też!

    OdpowiedzUsuń
  3. That's obvious that you should be the winner:) I keep my fingers crossed :) Can't wait for the results...

    OdpowiedzUsuń