niedziela, 8 lutego 2015

Torba plażowa


Tak jak pisałam kilka postów temu - odkopuję ostatnio te moje dzieła, których nie ujrzał jeszcze blog, a powstały dawno temu.
Na dzisiaj wybrałam torbę plażową, którą uszyłam dwa lata temu przed wakacjami. Była to jedna z pierwszych plażówek, zaraz potem zaczęłam szyć je w ilościach hurtowych, jak na moje dotychczasowe standardy :) Wszyscy znajomi prosili, żebym takie im uszyła, więc siadałam do maszyny i powstawały kolejne i kolejne. W większości są już umieszczone na blogu (lato 2013).

Przypominam o głosowaniu!
Em

2 komentarze:

  1. Czy ona ma jakieś wnętsze, zakryte, chodzi mi czy widać szycia od wewnątrz. Szyjesz owerlokiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnętrze jest najprostsze z możliwych - zastosowałam szew kryty, żeby nie męczyć się z overlockiem. Gdzieś na blogu jest nawet tutorial jak uszyć taką torbę (o ile się nie mylę okres czerwiec-październik, rok 2013/14 - najłatwiej znaleźć przez kategorie na dole bloga).

      Usuń