czwartek, 5 lutego 2015

Dzikie niedźwiedzie z obłędem w oczach

Żeby Was trochę nastraszyć. Jak nie będziecie głosować i zachęcać do tego znajomych to Was takie straszne stwory napadną! Widzicie te oczy? Są strrraaaszne!
Żarcik, że tak powiem :) Ale nie obraziłabym się, gdybym do wtorku znajdowała się w pierwszej dziesiątce w mojej kategorii...


Misie powstały 24 grudnia 2013 z wzoru znajdującego się w książce "Przytulanki szmacianki". Dlaczego akurat w Wigilię? To proste! Dostałam wtedy książkę i chciałam ją od razu wypróbować :D Chyba zdała testy.

Pozdrawiam,
Em
PS I pamiętajcie. Misie wiedzą gdzie mieszkacie, mają super węch, jeśli chodzi o adresy :D

7 komentarzy:

  1. To ja chyba lepiej zagłosuję...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog. W odróżnieniu od innych w tej kategorii ten jest "neat and tidy". Pełna profeska, stąd pewnie tak wysokie miejsce. Powodzenia. Ja niestety swój głos już oddałem wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i docenienie mojej pracy! W bloga wkładam całe serce, rękodzielenie sprawia mi przyjemność i jest dobrym zajmowaczem czasu :)

      Usuń
  3. Ja już głosowałam, więc się miśków nie boję:) Są straszznie fajne (strasznie nie znaczy tu 'bardzo' tylko to co naprawdę znaczy)

    OdpowiedzUsuń