poniedziałek, 9 lutego 2015

Całkiem pierwszy obraz...

...powstał w kwietniu 2012 roku :)
Nie obyło się oczywiście bez pomocy moich ówczesnych Nauczycieli, którym bardzo dziękuję za wprowadzenie mnie w świat malarstwa, pokazanie, do czego służy który pędzel i jak się nazywa; który kolor to sjena a który sjena palona (swoją drogą nadal się mylę, trudne to).


Jestem szczególnie dumna z drzew i łączki. Nie wiem co, w nich takiego jest, ale wyglądają bajkowo i naturalnie zarazem.

Przypominam o głosowaniu. Został już tylko jeden dzień!
Em

3 komentarze:

  1. Za ile kupiłaś głosy na blog roku? Bo watpię ze ktoś sam z cb głosowałbyś na ciebie :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głosów nie kupiłam :) Dostałam od moich Najlepszych Na Świecie Przyjaciół!

      Usuń
  2. I od Najwierniejszych Na Świecie Fanów!!! Jestem fanką od samego początku! Obserwuję nowe dzieła, martwiłam się o zdrowie Lavy, kiedy chorowała. To nie jest do kupienia!

    OdpowiedzUsuń