niedziela, 22 lutego 2015

Psacer prawie wiosenny

Zgodnie z zapowiedzią, kilka zdjęć Lavowo-spacerowych. Z czwartku i piątku. Na wczorajsze jeszcze przyjdzie czas :) Musimy jeszcze z psicą poćwiczyć pozowanie - utrzymanie głowy w jednej pozycji przez więcej niż sekundę niestety okazuje się być niemożliwe. Przy poprzednim aparacie nie robiło mi to różnicy, ale teraz mam możliwość ręcznego łapania ostrości, co jeszcze momentami sprawia mi kłopoty :)
Za niedługo będę odświeżać tutorial na obrożę oraz tworzyć nowy na szelki, bo materiał w słoniki jutro do nas wyjeżdża :) Kto się cieszy ręka w górę!!!




Niedobra pani nie rzuca pieskowi piłeczki :(

Em

7 komentarzy:

  1. Świetne! przy ruchliwości zwierzęcych modeli (przecież na psacerze jesteśmy, żeby się ruszać!!!) naprawdę nie jest łatwo tak ładnie kadrować. Brawo dla Autorki za pomysł z nogami, a Modelka to wiadomo... te oczy, brwi i uszy wymowne (szczególnie zdjęcie z profilu uroczze)

    PS. bardzo eleganckie te szelki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie psacery od tego są :) Dziękuję, kiedyś widziałam nogowe zdjęcie, jednak łapki taplały się w kałuży, i widać było ociekającą sierść. Moje miało być w całości, ale w ostatniej chwili niechcący ruszyłam pierścieniem zoomu i tak wyszło :D
      Szelki dziękują za komplement :)

      Usuń
    2. Niechcący pierścieniem... czzyli aparat sam Cię zaprasza do eksperymentów:)

      Usuń
  2. *podnoszenie ręki w górę*

    OdpowiedzUsuń